marenjasnaarlibanon.reismee.nl

Het gaat beginnen!

Hoi allemaal!

De laatste kleding wordt gewassen, de laatste spulletjes worden gehaald en we checken voor de laatste keer of ons paspoort en onze vliegtickets wel écht in de koffer zitten. Morgen is het namelijk eindelijk zo ver!

Wij, Margreeth en Jasmijn, hopen namelijk morgen te vertrekken richting Beiroet, om vanaf daar op verschillende plaatsen in Libanon te ondersteunen waar mogelijk. We zullen in totaal ruim zes weken in Libanon verblijven en in die tijd zullen we onder andere in een nursing home gaan helpen en les gaan geven aan vluchtelingenkinderen. We zullen deze stage gaan lopen vanuit Bijbelschool de Wittenberg waar we nu allebei een tussenjaar volgen.

We hebben er lang naar toegeleefd en kijken dan ook enorm naar onze tijd in Libanon uit! We zullen proberen zo af en toe hier wat berichten te plaatsen, zodat jullie via deze weg op de hoogte kunnen blijven van onze belevenissen!

Groetjes,

Margreeth en Jasmijn

Sjaak Schoonen

Hoi Jasmijn,
Dapper van jullie om naar Libanon te gaan. Doe er het werk dat je wilt doen en ik wens je Gods nabijheid toe. Veel succes en: keep your head down. :-)
Groetjes
Sjaak

Lianne

Heel veel succes daar!! En Gods zegen!!